En temel en yalın hali ile Kalite Yönetim sistemi, bir kuruluşta hedeflenen kalitenin gerçekleşmesi amacı ile sürdürülen planlı ve sistematik faaliyetlerin bütünüdür. Kalite mutlak anlamda en iyi, en sağlam, en dayanıklı, en güzel, en güvenilir demek değildir. Kalite aynı zamanda müşteri ihtiyaçlarından, ürün tasarımına, müşteri memnuniyetini de kapsayacak şekilde pek çok bileşeni içine alan beklenti, ihtiyaç ve inanç sistemidir.
Günümüzün küresel pazarında rekabet edebilmek için, işletme genelinde bilgileri merkezi olarak yönetmek ve kontrol etmek için sıkı bir şekilde entegre edilmiş ve kapsamlı bir çözüme sahip olmak çok önemlidir. Belgeler ve veriler birden fazla entegre sistemde aranabildiğinde, görüntülenebildiğinde ve yönetilebildiğinde, kuruluşlar iş akışı süreçlerini önemli ölçüde düzene soktuğundan maliyetler azalır ve verimlilik optimize edilir.
Bir kalite yönetimi çerçevesine entegre edilmiş etkin bir bilgi yönetimi yaklaşımıyla şirketler, belge erişimini kontrol edebilir ve düzenleyebilir, birden fazla departmanda görünürlüğü iyileştirebilir revizyonları kontrol edebilir ve aynı zamanda bu durumdan etkilenen kişilere gerekli düzeyde otomatik bildirimler ve iletişim sağlayabilir. Ayrıca, tüm bu faydalar, endüstri düzenlemeleri ve standartlarına ( İSO 9001 vb. gibi) uygunluk sağlanırken gerçekleştirilebilir.
Bir kalite yönetim sistemi kurmak istediğinizde, müşteri beklentilerini ve müşteri isteklerini göz önüne alarak, çalışanların katılımı ve bakış açısı ile liderlik, proses yaklaşımı gibi prensipler kalite sisteminin sürecinizin olmazsa olmazı haline gelir. Kuruluşlar bu yolculukta müşterilerinin, mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını çok iyi anlamalı, tüm çalışanların katılımını sağlamalı, liderlik etmeli ve doğru planlama ve uygulama ile sürecini sıkı bir şekilde takip etmeli "sürekli iyileşme ve sürekli iyileştirme" hedef haline getirmelidir.
Modern bilgi yönetimi çözümleri, yüksek düzeyde kontrol sağlayarak kuruluşların üretkenliği artırmalarını, üretim maliyetlerini düşürmelerini, uyumluluğu sağlamalarını ve riskleri azaltmalarını sağlar.
M files size kalite yönetiminde 360 derece görünürlük sağlar. M-Files QMS sayesinde entegre yönetim sisteminiz ile ilgili tüm doküman ve süreçlere birbiri ile ilişkili şekilde ulaşabilirsiniz. Bu sayede kalite yönetim sistemi standartlarını belirleyerek kolaylıkla takip etmenizi sağlar.
M-Files QMS ile entegre yönetim sistemlerinde ihtiyaç duyduğunuz tüm dokümantasyonu ve bağlı onay akışlarını ve Tüm Düzenleyici, Önleyici, İyileştirici faaliyetlerin oluşturulmasından sonuçlanmasına kadar olan bu süreci M-Files'ın sahip olduğu benzersiz yetenekleri ile kolay şekilde yönetebilirsiniz.
Ayrıca şikayet yönetimi, tetkikler, envanter yönetimi, eğitim yönetimi, personel yönetimi gibi olmazsa olmaz süreçlerinizi rahatlıkla yönetebilir duruma gelirsiniz.
Neden M-Files QMS?
M-Files QMS, M-Files platformunun sahip olduğu tüm benzersiz özellikleri içerir ve size tek bir platformdan hem doküman yönetimi, hem iş akış yönetimi hem de entegre yönetim sistemi özellikleri sunar. Bu özelliklerden bazıları:
Kolay kurulum ve konfigürasyon,
Windows Explorer vb. tarayıcılarla entegrasyon ve sanal sürücü yapısı,
Sürükle/Bırak yöntemi ile doküman yönetimi,
Kullanımı çok kolay desktop, web ve native mobil ara yüzler,
Microsoft Office ürünleri (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) ile tam entegrasyon,
BricsCAD ve AutoCAD ile tam entegrasyon,
Çevrimdışı modda çalışabilme özelliği,
Statik klasörden ziyade Dinamik görünüm mantığı,
Tüm tarayıcılarla kolay entegrasyon,
Harici yazılımlarla çok kolay entegrasyon seçenekleri.
M Files modern bir bilgi yönetimi olarak yüksek düzeyde kontrol sağlarken, kuruluşların üretkenliği artırmalarını, üretim maliyetlerini düşürmelerini, uyumluluğu sağlamalarını ve riskleri azaltmalarını sağlar.
M-files QMS'in eşsiz özelliklerini daha detaylı inceleyebilir ve ücretsiz demo hesabınızı başlatabilirsiniz. Ek olarak MechSoft'un tüm ürün ve hizmetleri hakkında bilgi almak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.