CRM Sisteminiz ile Entegre Anket Yönetim Yazılımı
Dilediğiniz şekilde anketler oluşturun, gönderin, analiz edin - Hem de hepsini tek bir yerde yönetin!
Anket Yönetiminin İş Süreçlerine Katkısı
Anketler müşterilerinizden, potansiyel müşterilerinizden ve hatta ekip üyelerinizden şirketiniz hakkında bilgi almak adına oldukça önemlidir.
Bu alanda en yaygın olanı müşteri memnuniyeti anketidir. Aldığınız geri bildirimlere göre şirketinizin performansını görebilir ve mutlu müşteri deneyimini devam ettirebilir ve süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.
Çevrimiçi ortamda hazırlanan anketler, bariz nedenlerden dolayı bugünlerde en popülerdir. İhtiyaçlarınıza uygun soru türlerini kullanarak kolayca anket oluşturabilir ve CloudOffix Website Oluşturucu ile kullanarak oluşturduğunuz anketleri dilerseniz web sitenizde yayınlayabilir ya da mobil cihazlarla erişilmesini sağlayabilirsiniz. Hazırladığınız bu anketi sosyal medyada yayınlayabilir veya toplu posta yoluyla gönderebilirsiniz.
Cevap Oranlarını Yükseltin
Her zaman Daha İyiyi Hedefleyin
Yol Haritanızı Oluşturun
Müşteri Memnuniyet Düzeyini Analiz Edin
Şirket İçi Anketler Oluşturun
Anketleri Verilerini Raporlayın
CRM Sistemiyle Entegre Anket Nedir?
CRM anketi, bir şirketin CRM sisteminde yer alan mevcut kişilere gönderilecek bir anket veya bir dizi sorudur. Bu anketlerin çeşitli kullanımları vardır. Yeni kişiler hakkında bilgi alma, mevcut kişilerinizle ilgili bilgileri güncelleme vb. gibi kullanım alanları vardır. Anketler, mevcut müşteri bilgilerini, hedef kitlenize daha iyi hizmet vermeye yardımcı olabilecek öngörülerle zenginleştirmek için de kullanılabilir.
CloudOffix ile müşterilerinize anketler oluşturun ve gönderin. Bu sayede müşterilerinizden geri bildirim toplayın. Daha önceki pazarlama çabalarınız sonucunda zaten e-posta adresleriniz ve diğer gerekli müşteri verileriniz olacaktır. Değilse, şimdi toplu posta yoluyla yeni arkadaşlar edinmenin, potansiyel müşteri yaratmanın veya mevcut müşterilere işletmenizin varlığını bildirmenin tam zamanı!
Cevap Oranlarını Yükseltin
Anketleriniz şablonları kullanın. Müşterileriniz için anketlerinizi sade, ilgi çekici ve kolay yanıtlanabilir bir hale getirin. CloudOffix'in içerinde yer alan birçok farklı şablonu kullanarak çeşitli formatlar halinde anketlerinizi hazırlayın. Şablonların yanı sıra anketlerde kullanılan dil de oldukça önemlidir. Sade ve yalın bir dil kullanarak anketlerinizin cevaplanma oranlarının arttırılmasını sağlayın.
Gelen cevapları otomatik olarak kayıt altına alın ve kişisel verilere uygun bir şekilde saklayın. CloudOffix'in geniş raporlama yetenekleri sayesinde dilediğiniz şekilde raporlamalar alın ve bu raporları satış ekipleri ile paylaşın.
İyileştirme Alanlarını Belirleyin
Müşteri ilişkilerini güçlendirmek, onlara kendinizi hatırlatmak ve onları önemsediğinizi hissettirmek için müşterilerinizle düzenli olarak temas kurun. Pazarlama ekibiniz veya hatta satış sonrası destek ekibiniz, daha önce yürüttüğünüz anketlerden alınan geri bildirimlere göre müşterileriniz veya müşteri adaylarınız ile iletişime geçsinler.
Yol Haritanızı Oluşturun
İş kararlarını riske atmayın. Anketler yaparak müşterilerinizi bilgilendirin ve geri bildirim alın. Ardından daha sağlıklı, daha bilinçli kararlar verin. Yeni bir çalışma mı yürüteceksiniz? Toplu Postalar gönderin. Geri bildirime mi ihtiyacınız var? Önceden hazırladığın anket şablonlarıyla hızlıca bir anket oluşturun ve paylaşın.
NPS Anketleri Gönderin - Müşteri Memnuniyet Düzeyini Analiz Edin
NPS anketleri müşteri sadakatini ölçmek için harika bir yoldur. Özel müşteri geri bildirimi aracılığıyla en mutlu ve en mutsuz müşterilerinizi belirleyin ve onları dilediğiniz gibi sınıflandırın. Sınıflandırdığınız müşterilere özel anketler oluşturun. Ardından, anket sonuçlarına göre örneğin; "mutsuz" olarak sınıflandırdığınız müşteriniz için özel bir süreç başlatarak mükemmel bir müşteri ilişkileri yönetimi süreci başlatın.
Şirket İçi Anketler Oluşturun
Müşterilerinize yönelik anketlerin yanı sıra çalışanlarınız ve ekip üyelerinizle iç anketler gerçekleştirebilirsiniz. Tıpkı müşterilerinizi mutlu etmek istemek gibi, ekip üyelerinizin düşüncelerini almak her zaman harika bir fikirdir.
Anket Verilerini Raporlayın
Anketlerinizin sonuçları, CRM Raporlarınız aracılığıyla kolayca analiz edebilirsiniz. Anket sonuçlarınız için özel raporlar alın. Artık kolayca edindiğiniz bilgileri kullanarak kararlarınızı daha bilinçli verin.