CloudOffix Helpdesk Cloud
Destek Süreçlerinin Yönetimi Şimdi Çok Basit
Bir yardım masası sisteminden ne bekliyorsanız Helpdesk Cloud sizin için daha fazlasını olacak!
Destek Talebi Oluşturma
Web sitesi, e-posta ya da canlı destek üzerinden destek taleplerini toplayın.
Ekip Arkadaşlarınız ile Talepleri Paylaşın
CloudOffix'in iş birlikçi yapısı sayesinde tüm ekip üyeleri arasında iletişim kolaylıkla sağlayın.
SLA'ları Takip Edin
Her müşteriye özel SLA'lar oluşturun ve takibini yapın.
Anketler Gönderin
Müşteri memnuniyetini ölçmek için destek talepleri kapatıldıktan sonra müşterilerinize anketler gönderin, kendi kalitenizi takip edin.
Raporlar & Analizler
Tüm destek taleplerini, geri dönüş sürelerini, anket sonuçlarını analiz edin ve raporlayın.
Diğer Servislerle Entegre Edin
Helpdesk Cloud'u Sales ve Project Cloud ile birlikte entegre kullanın, uçtan uca bir hizmet sağlayın!
Destek Talebinin Açılması
Destek talepleri e-posta, canlı sohbet veya özel oluşturulmuş web sitesi gibi birçok farklı kaynaktan toplanabilir. Gelen bu destek taleplerinizi süreçlerinize göre önceliklendirilebilir, kategorilere ayrılabilir veya ekibinizden ilgili kişiye atayabilirsiniz. CloudOffix Helpdesk Cloud ile tek bir kanaldan müşterilerinize destek olabilirsiniz. Ekibinizin doğru kanalize olarak destek sürecini yönetmesini sağlayabilirsiniz.
İş Birliği
Müşteri destek sisteminde, çalışanların güzel bir ara yüz ile ekip ruhunu koruyarak çalışması başarının anahtarıdır. CloudOffix'in işbirliği yeteneği, kullanıcıların en ağır görevlerde bile omuzlarındaki yükü hafifletiyor! Tüm ekip üyeleri dilerse gelen bir teknik deste talebiyle ilgili fikirlerini çok kolay bir şekilde paylaşabilir, birbiriyle fikir alışverişinde bulunabilir. Bu şekilde sağlanan iş birliği sayesinde kullanıcıların daha rahat, verimli ve üretken olmalarını sağlar.
SLA Yönetimi
Destek taleplerinin kategorisine ve aciliyetine göre SLA'lar oluşturabilirsiniz. Ayrıca müşterinize özel SLA anlaşmaları yapabilirsiniz. Böylece önceden belirlenen SLA şartlarına göre, teknik destek talepleri SLA termin tarihlerine göre yanıtlanıp çözülebilir. CloudOffix sizin yerinize belirli aralıklarla SLA uyumluluğunu kontrol edebilir ve aksi bir durum olması halinde otomatik hatırlatıcılar sayesinde gerekli kişilere bildirimler gönderebilir.
Müşteri Memnuniyeti Anketleri
Müşteriler, işimiz için yaptığımız her şeyin kalbidir. Hedeflerimizi her zaman daha ileriye koyarken onlardan aldığımız geri dönüşler bizim yol haritamızı oluşturur. Onlarla iletişime geçtikten sonra ana vizyonunuz aldıkları dönüşlerden mutlu olmalarını sağlamaktır. Bu yüzden teknik destekten sonra sizinle yaşadıkları deneyim hakkında geri bildirimlerini almak istersiniz. CloudOffix Helpdesk Cloud'da her teknik destek talebi sonrasında otomatik anketler gönderebilirsiniz. Bu sayede destek ekibinizin performansını ve müşterilerinizin mutluluğunu da ölçebilirsiniz.
Raporlar & Analizler
Raporlama, işinizi analiz etmenin en önemli noktasıdır. CloudOffix satışlarınızı, tekliflerinizi, faturalarınızı ve çalışmalarındaki her bir ayrıntıyı analiz etmenizi sağlayacak doğru raporlama araçlarına sahiptir. CloudOffix'te çok kolay bir şekilde grafik, listeleme veya özet raporlara sahip olabilirsiniz. Tüm detayları görmek için başka bir BI çözümüne ihtiyacınız yok. İşletmeniz için ihtiyaç duyduğunuz önemli bilgilere doğrudan erişebileceksiniz.
Helpdesk Cloud aşağıdaki platformların yerine geçer;
-
Zendesk
-
Freshdesk
-
Zoho Support
-
Jira
Ek olarak,
-
Slack
-
Wix
Helpdesk Cloud'un kapsadığı özellikler;
-
Destek talebi (ticket) yönetimi
-
Canlı sohbet
-
SLA yönetimi
-
Self servis dokümantasyon
Ek olarak,
-
Sosyal işbirliği
-
Website oluşturma
Helpdesk Cloud ile Entegre Kullanabileceğiniz Bazı Çözümler
Modern ara yüzü sayesinde çalışma arkadaşlarınız ile proje yönetimi imkanı sunar. CloudOffix Project Cloud ile projelerinizi eğlenceli ve esnek bir şekilde yönetin!
CloudOffix HR Cloud ile web sitenizde açık pozisyonlar yayınlayın, en iyi yetenekleri işe alın ve onlara avans, seyahat, performans ve izin yönetimi ile mükemmel bir deneyim yaşatın.
Fırsattan Faturalandırmaya tüm satış sürecinizi CloudOffix Sales Cloud - CRM ve Satış Otomasyon Sistemi ile yönetin.